2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Wiktoria has read 20 books toward her goal of 52 books.
hide

Saturday, October 8, 2011

Trochę autopromocji

Dzisiaj w dalszym ciągu czytałam Doctorowa. W końcu zdecydowałam się na przeczytanie w całości zbioru esejów Context, a dopiero potem zabiorę się za inne dzieła tego autora. Przeczytałam sporo, ale nie całość książki, więc jeszcze nie mogę napisać recenzji. Postanowiłam więc dziś postawić na odrobinę autopromocji ;)

Jak wiecie, bardzo chciałabym wziąć udział w tegorocznym Nanowrimo, jednak znając siebie, mogę się spodziewać, że ten plan nie dojdzie do skutku. Chociaż mam jeszcze trochę nadziei, że w końcu uda mi się wrócić do pisania. Jak już wspominałam na blogu, jako dziecko i nastolatka pisałam bardzo dużo, zarówno wierszy jak i opowiadań, wszystko to prawie całkowicie ustało w liceum. We wakacje miałam nawet plan założenia specjalnego bloga na moją "szczenięcą" twórczość, ale jak widać, taki blog na razie nie powstał. Od czasów liceum sporadycznie piszę opowiadania, podczas studiów magisterskich przechodziłam etap pisania quasi-haiku - niestety ustał on wraz z zakończeniem się podróży na uczelnię. Podczas dwugodzinnej jazdy w jedną stronę zawsze zauważałam coś ciekawego, a dwutygodniowe przerwy między poszczególnymi wyprawami sprawiały, że obserwowany krajobraz się zmieniał. Jemu właśnie poświęciłam wiele haiku. Można je znaleźć na mojej stronie Deviantart, gdzie spotkały się z ciepłym przyjęciem.

Jeśli chodzi o opowiadania, mam ich na Deviantart tylko dwa. Pierwsze pochodzi sprzed kilku lat, zainspirowane zostało Wiedźminem, oraz piosenką Summer Wine, która wtedy właśnie była na trójkowej liście. Stąd też pochodzi jego tytuł. Opowiadanie miało być trochę taką parodią wiedźmina, przedstawiać niezbyt wydarzonego, delikatnie rzecz biorąc, wykonawcę tego zawodu. Z kolei nowsze opowiadanie Unfair Use opisuje świat pozbawiony piractwa, ale czy idealny? Najnowsza historyjka - z kolei o wampirach - znajduje się w moim pamiętniku na stronie Livejournal. Aby ją przeczytać, trzeba się ze mną "zaprzyjaźnić."
Link


No comments:

Post a Comment